درباره صنایع قائم رضا بیشتر بدانید

برای دریافت کاتالوگ پروژه ها و خدمات بر روی لینک های روبرو کلیک نمایید

درباره شرکت مجتمع صنایع قائم رضا

شركت مجتمع صنايع قائم رضا به عنوان يكي از پيمانكاران بزرگ EPC و EPC+F كشور، افتخار اجراي بسياري از پروژه‌هاي ملي در صنايع معدني، فولاد، سيمان،‌‌‌ سلولزی، آب، نفت، گاز و پتروشيمي را دارد.

اين شركت با استفاده از استعدادهاي شركت­هاي گروه، توانمندي عظيمي در زمينه­ هاي مديريت پروژه، مهندسي، ساخت، تأمين، اجراي كارهاي ساختماني، نصب، راه‌اندازي، آموزش و نظارت كليه پروژه‌هاي زير بنايي كشور به صورت كليد در دست را دارا مي­ باشد.


علاوه بر سالها تجربيات ملي، اين شركت داراي توانمندي منحصر به فردي در تأمين منابع مالي، ارائه خدمات بازرگاني و انجام امور بازاريابي در داخل و خارج كشور مي‌باشد.

شركت مجتمع صنايع قائم‌رضا علاوه بر دارا بودن نيروي انساني زبده و كارآزموده، با تأمين محيط كاري ايده­ آل، بهترين فارغ‌التحصيلان دانشگاه‌هاي معتبر كشور را جهت همكاري جذب كرده است. همچنين اين شركت ضمن دسترسي به اطلاعات علمي و فني و همكاري با منابع قابل اطمينان و به روز بين‌المللي، سابقه طولاني در جهت بهينه‌سازي عملكرد صنايع كشور را دارد.

درباره شرکت مجتمع صنایع قائم رضا

حوزه های فعالیت صنایع قائم رضا را بیشتر بشناسید

تجربیات ما

شركت مجتمع صنايع قائم رضا به عنوان يكي از پيمانكاران بزرگ EPC و EPC+F كشور، افتخار اجراي بسياري از پروژه‌هاي ملي در صنايع معدني، فولاد، سيمان، سلولزی، آب، نفت، گاز و پتروشيمي را دارد. اين شركت با استفاده از استعدادهاي شركت­هاي گروه، توانمندي عظيمي در زمينه­ هاي مديريت پروژه، مهندسي، ساخت، تأمين، اجراي كارهاي ساختماني، نصب، راه‌اندازي، آموزش و نظارت كليه پروژه‌هاي زير بنايي كشور به صورت كليد در دست را دارا مي­ باشد.

اطلاعات بیشتر